Contact us now
61 674 03 64

Reklama bezpośrednia dęblin

Reklama bezpośrednia

Nic tak nie przenika do konsumenta jak bezpośrednia reklama. Nic zatem podejrzanego, że większość firm przygotowuje ulotki a5 ze własną ofertą, a następnie kolportuje je wśród ludzi. Podczas projektowania ulotki należy postawić na twórczą postawę, tak by folder, który dojdzie do prawdopodobnego użytkownika nie zniknął w stosie innych papierowych reklam. Podobnie odpowiednim sposobem na przekonanie do siebie klienta jest ugoszczenie go kawą bądź rozkosznym podarunkiem. Nie bez powodu w polskim kraju przyjęło się powiedzonko przez żołądek do serca, które odnosi się nie tylko do uczucia miłości, ale też do zjawiska marketingu. W projektowanej ulotce nie może być zbyt wiele informacji. W zarysie graficznym lepiej stawiać na wielorakiego wariantu chromatyczne infografiki, które są bardzo dobrze odczuwane wzrokowo, a na dodatek oferują mnóstwo wiadomości, nie zabierając przy okazji dużo miejsca na i tak malutkiej kartce papieru.